FLYSTYLE INTERJÚK MAGAZIN

Ashbury – a márka, melynek lelke van

Eve
Írta Eve

Lassan fél éve, hogy először találkoztam Fatival. Még mindig szemtelenül fiatal és még mindig százhúsz fokon ég. Belépek a Podmaniczky utcai üzletbe, és amíg ő – szokás szerint – telefonon egyeztet (munkamunkamunka), addig én végigzongorázom a színes, puha, nőcis és lezser ruhadarabokat. Mindegyikben ott van Zletne Fatiból egy darab.

Az Ashbury immár a harmadik évében jár, és most kezd csak igazán népszerűvé válni. Hogy miért, arra egyszer már kerestem a választ. Végül most bizonyosodtam meg a siker miértjében, amikor a márka „szülőanyja” álmainak helyszínén jártam. Nem csalódtam Fatiban, aki piszkosul őszinte, fáradt, és – megint – sokat nevettünk. Azért a „hajadismilyen” poénok után minden kérdésemre válaszolt!

Mi megy most a leginkább az Ashburynél?

Leszámítva a basic kollekciót, amit a kezdetek kezdete óta imádnak és visznek (van olyan, aki egy fazonból megvesz 3-4 színt is), most leginkább a melegítők és az oversize cuccok. Még mindig marha hideg van. Utálom is, készülünk nagyon a tavaszra!

Na ez kérem szépen, nem egy szokványos macinaci. Inkább az “otthon is stílusos” fajta!

Na és mi lesz, ha végre kitavaszodik?

Most vagyunk éppen egy fotózás előtt, végeztünk a kiválogatással és nagyon jó kis kollekciókkal jövünk majd ki. Háttérbe toljuk a púder-pasztell árnyalatokat, helyettük a neon színek lesznek és az élénk banán szín, amit nem sok helyen vállalnak be. Én viszont csakazértis! Persze az Ashbury-motívumok megmaradnak majd: lesz fodor, huncut kivágások, vállra eső oversize felsők, vagány csajos overallok…

Most voltál egy röpke kikapcsolódáson, igaz? Hogy sikerült: tudtál pihenni, vagy járt az agyad?

Nehezen jött ez most össze, majdnem úgy alakult, hogy el sem indultam. De beláttam, hogy ki kell szakadnom, és töltődnöm valahol máshol. Szeretek mozgásban lenni, utazni, inspirálódni. Monte Carloban voltam pár napot, és hála az égnek sokszor sikerült csak úgy „nézni kifelé a fejemből” a tengerparton. Azért gyűjtöttem ötleteket is, láttam egy-egy érdekes részletet, ami elindított pár új elképzelést. Kell az újdonság, és ez a ruhákra is érvényes!

Végre egy réteg lekerülhet rólunk, és előszedhetjük a szekrényből ezeket a csodákat – persze, csak miután megrendeltük őket! 🙂

Mi az, ami a leginkább befolyásolja a hetente megújuló kollekcióidat?

Egyrészt a hangulatom. De tényleg. Ha felkelek, a redőny felhúzásáig teljesen használhatatlan vagyok. Ha nincs fény, az számomra katasztrófa! A hangulatom meglátszik egyébként a ruhákon is: az is, ha épp kedvetlen vagyok és az is, ha pörgök ezerrel. Amúgy az első mindig az időjárás, amit itt bent megtárgyalunk a lányokkal (értsd: a tervezőkkel – a szerk.). Ez az egyik legnehezebb tényező, ami behatárolja a soron következő fazonokat.

Apropó, lányok. Igaz, hogy új családtaggal bővült az Ashbury?

Igen, habár Szabina tavaly szeptember óta velünk van. Hála az égnek, az első perctől egy hullámhosszon vagyunk, kiegészít és egy két lábon járó Ashbury-kisokos. És ami a legfontosabb: szereti, amit csinál! Ez az Ashbury mozgatórugója: a szívvel-lélekkel végzett kreatív munka. Akik velem együtt napról napra melóznak, azokhoz nagyon ragaszkodom. Így vagyok a modelljeimmel is.

Az új modell “beleszületett” az Ashbury rucikba!

Most mégis találkozhatunk az új képeken egy eddig ismeretlen lánnyal…

Bizony! És nagyon jó döntés volt! Ehhez tudni kell, hogy azt hiszem, ez volt az első olyan fotózás, ami tényleg tükrözte a személyiségünket! Bognár Bogi, a fotós nagyon érti a dolgát és az új modellünk, Németh Krisztina szintén egy főnyeremény Szabó Annabella mellett, akivel teljesen belesimulnak a márka körvonalaiba!

Még mindig nem hiszed el, hogy az Ashbury MENŐ?

Háát… az a helyzet, hogy azt hiszem, én nem vagyok képes hátradőlni. Azt hiszem, még mindig nem tartunk ott, hogy tétlenkedjünk. Már három éve csinálom ezt, de minden nap úgy érzem, hogy mennem kell előre és nem pihenhetek. Ez volt az álmom, és még mindig gyerekesen boldog vagyok a pozitív visszacsatolásoktól.

Élénk színek, fodrok, nőiesség – az Ashbury egyik velejárója… 🙂

Ha már visszacsatolás: milyen véleményeket hallasz itt, a nagyker üzletben? (a tervezőszoba teljesen nyitott a vásárlótérre – a szerk.)

Nyilván kapunk pozitívat, és negatívat is. Viszont azt hiszem, abban – is – különbözünk sokaktól, hogy ha egy ruhát a vevő felpróbál és aztán nem veszi meg, akkor nem benne keressük a hibát. Tudni akarjuk, hogy a ruha volt-e a hibás, mert ha igen, akkor azon javítanunk kell!

Volt egyébként olyan – számodra – álomruha az Ashbury kollekciókon belül, amit Te imádtál és senki másnak nem jött be?

Persze. Több is.

Ebben a ruhában biztos a hódítás!

És mi volt a reakciód?

Őszintén? Levettem a vállfáról, hazavittem és én hordtam tovább. Így a lányoknak sem kellett tovább nézegetniük itt. (nevet)

Most már hordod a márkát magadon? Régen nem igazán akartad…

A kommunikáció és a reklámozás azóta sem az erősségem, de kezdem felfogni, hogy ez a márka én vagyok. Szóval most már többször veszem fel őket, igen.

Nyári ruhák királynője!

Nem vagy épp a város vérvonalán, ami az üzletet illeti. Mi megy jobban: a webshop, vagy ez a bolt?

Egyértelműen a webshop – de az mondjuk kényelmesebb is. Ott amúgy minden fent van, ami itt megtalálható az üzletben. A törzsközönség, a visszajáró vendégek viszont sokszor jönnek be célzottan újdonságokat keresni, vagy egy kifejezett alkalomra ruhát választani.

Egyedi ruhák tervezését bevállalod?

Nem zárkózunk el az ilyesmitől, de inkább úgy mondanám, hogy kisebb-nagyobb átalakításokat szoktunk csinálni. Volt megkeresésünk nemrégen ismert személyiség részéről is egyedi ruha tervezésével kapcsolatban, de engem sosem hajtott az, hogy a divat élvonalában harcoljak. Ami nem fér bele az Ashbury stílusába, azt inkább nem vállalom.

Egy body, melyről a legnagyobb rosszindulattal sem mondhatjuk, hogy unalmas.

Az elmúlt három évben mi az, ami nem változott: amitől az Ashbury egyre sikeresebb?

Azt hiszem, a lényeg: az őszinteségünk. Egyrészt, hogy sosem hazudunk. Ha valakinek valamelyik ruha nem áll jól, másikat ajánlunk. Nem tukmálunk a vevőre semmit. És nálunk az utolsó darabok tényleg az utolsó darabok! Nem akarok üres frázisokkal, nagy szavakkal vevőket toborozni. Hosszú távban gondolkodom. Használható, hordható ruhákat szeretnék, amiket én is felvennék – nem a New York-i kifutókhoz igazodom.

Na és mi az, ami esetleg változik…?

Az utóbbi időben egyre inkább azt veszem észre, hogy kezdek felnőni. Én is, és a környezetem is. Körbe vagyok véve jó fej, fiatal anyukákkal, akik minden szerepükben szeretnek nők maradni: otthon egy melegítőben, az utcán egy nyári ruhában, vagy egy bulin egy dögös, szexi szettben. Na és ott vannak a gyerekek is. Ez indított el egy elképzelést az Ashburynél, és hamarosan kiderül, hogy mi lesz ebből… (mosolyog)

Ki ne akarna egy ilyen csupacsipke overállt nyárra?!

Nos Fatikám! Kíváncsian várjuk, mi jöhet még, és csak szólok… a Flyerznél több fiatal, jó fej anyuka is van! 😉

Keresd az Ashbury kollekcióit a budapesti márkaüzletben!

Cím: Podmaniczky utca 61., Budapest, VI. kerület

Nyitva tartás: Hétfő – Kedd 10:00 – 18:00, Szerda 06:00 – 15:00, Csütörtök – Péntek 10:00 – 18:00, Szombat ZÁRVA, Vasárnap 06:00 – 13:00

Elérhetőség: + 36 30 190 5888

WEB
Facebook
Instagram

Cikkünket megtalálod a Flyerz Magazin 2018 április/májusi számában is!

Hozzászólás írása