INTERJÚK

Bemutatkozik a Flyerz új főszerkesztője

Grasshopper

Molnár Edina, a Flyerz Magazin új főszerkesztője október elején csatlakozott csapatunkhoz. Munkájával a Flyerz számára gyakoribb megjelenést, magasabb példányszámot és még igényesebb tartalmi kivitelezést hoz el olvasói számára. A múltról, jelenről és terveiről faggattuk őt.

Flyerz: Hol és mivel töltötted az idődet, mielőtt csatlakoztál a Flyerz-hez?

Molnár Edina: 6 éve dolgozom a médiában, a Flyerz előtt a Funzine csapatát erősítettem, ahol a Budapest by Night nevű magazin projekt menedzsere voltam, illetve a Funzine magazinon belül több területen sales-eztem. Rengeteget tanultam ott a magazinok működéséről, amiért nagyon hálás vagyok volt kollégáimnak. A Funzine előtt az Inter Media Group-nál voltam médiavásárló (rengetegen “utáltak”, hiszen az általam vásárolt reklámok szakították félbe a filmeket 😀 ).

Egyébként elsősorban anyaként állok helyt a hétköznapokban, a munka a második helyre “szorult”. Érdekesen vagyok “összerakva”, ugyanis bár az anyaság az első, de szó szerint belehalnék, ha nem dolgozhatnék. Imádok dolgozni és imádom a kislányomat is. Szerintem mindenkinek fontos, hogy megtalálja az egyensúlyt a család és a munka között, hiszen így lesz teljes és boldog az életünk… Legalábbis az én életem így teljes és boldog! 🙂

Mi volt az első dolgod, amikor “beültél” a Flyerz főszerkesztői székébe?

Fontos leszögezni, hogy a Flyerz az utóbbi két évben az online magazinra fókuszált, így az első időszakot a nyomtatott magazin rendszerezésével töltöttem, hogy olyan biztos alapokat teremtsek, mely innentől stabil lábakon áll majd. Új, állandó rovatokat hoztam létre, melyek évszaktól és alkalomtól függetlenül is érdekes információval szolgálnak a Flyerz olvasóinak. Ilyen például az “Ismerd meg jobban Budapestet!” – új sorozatunk, melynél azon igyekszünk majd, hogy minél érdekesebb, nem megszokott információkat tudjanak meg olvasóink Budapest kerületeiről. Sajnos az a tapasztalatom, hogy nem ismerjük eléggé lakóhelyünket és a környezetünket. Ezt az űrt betöltve jött az ötlet, bízom benne – ahogy korábban többi rovatunkban is – minden korosztály talál benne érdekességet.

molnár_edinaMit tekintesz a legnagyobb kihívásnak a Flyerz főszerkesztői pozíciójában?

Őszintén? Ezzel a csapattal semmi sem kihívás! Inkább azt gondolom, hogy minden új helyzet egy hatalmas lehetőség, melyből mindannyian maximálisan kivesszük a részünket és csapatként visszük végig egészen a megvalósításig. Érdekes, mert eddig ezt egy munkahelyemen sem éreztem, vagyis sehol sem voltam annyira biztos magamban és a csapatban, mint most.

Milyen vezetőnek gondolod magad?

Túlságosan határozott és őszinte vagyok. A mai világban pedig az emberek többsége azt szereti, ha azt hallja, amit hallani akar. Igyekszem nem hajcsárként élni az életem, de a határidőket mindig minden körülmények között komolyan veszem.

Egyébként talán az optimizmusom, amit kiemelnék. Nem szoktam bosszankodni semmi miatt, inkább nevetek (legtöbbször magamon, ha például nagyközönség előtt esek egy hatalmasat, mert megbotlottam a saját lábamban…)

Hiszem, hogy nincs lehetetlen, csak tehetetlen! Ha valamit el akarsz érni, két tulajdonságra biztosan szükséged lesz: ALÁZAT és SZORGALOM – ezzel pedig máris nyert ügyed van.

Milyen irányvonalat határoztál meg a Flyerznek?

Piacvezető szerepet szánok az egész Flyerz Médiának, mind az online és az offline felületeinket alapul véve, de például már most jelentős szerepe van saját szervezésű, közösségépítő rendezvényeinknek is. Sosem hallottam eddig olyat, hogy négy ember szervez meg sikeresen egy 15.000 fős látogatottságú fesztivált Zamárdiban, de ahogy a gyakorlat is mutatja, erre is képesek vagyunk! Azon dolgozunk, hogy a Flyerz még inkább szerethető brand legyen és minden korosztály számára izgalmas programokat, rendezvényeket, érdekes olvasnivalót kínáljunk, kiegészítve az Európában is kiemelt helyet elfoglaló magyar gasztronómiával.