Flyerz.hu
EgyébFlyerz Selection

Ezzel a forradalmi újítással egyszerűbb lesz a a lakásvásárlás

diir_facebook_cover_END

Berobbantak az ingatlanpiacra a PropTech (Property Technology) cégek! A lényegük nem más, mint az, hogy a rendelkezésre álló technikákat használva, mindenki számára könnyebbé tegyék az ingatlanpiaccal kapcsolatos tranzakciókat és növeljék azok hatékonyságát.

Akár fejlesztőkről, közvetítőkről, akár a magán- és intézményi befektetőkről, vásárlókról legyen szó, segítségül szolgálhatnak ezek a rendszerek. Lapunknak Görzsöny Péter mutatja be, az ingatlanpiac digitalizációjának egyik jelentős mérföldkövét, a DIIR-t (digitális irodai ingatlanos rendszer), ami alapjaiban megváltoztatja az ingatlanközvetítők munkáját.

“Hatékony, gyorsabb, egyszerűbb! – kezdte Görzsöny Péter a rendszer megálmodója. – Rendszerünket olyan ingatlanirodáknak, illetve ingatlanközvetítőknek terveztük, akik egy könnyen átlátható, nem papír alapú, összetett rendszert keresnek, ami rövid időn belül növeli a bevételüket! Mindezt anélkül, hogy kötődniük kellene egy franchise rendszerhez.” A vállalkozó szerint soha többé nem lesz szükség fénymásolt, vagy nyomdai szerződésekre, egyéb papír alapú dokumentumokra, hála a DIIR-nek. “Minden dokumentum elektronikusan aláírható egy táblagépen, vagy egy érintőképernyős telefonon, amit rögtön hitelesítünk is, ami már magánokirat révén, bármilyen későbbi jogvitában megállja a helyét.”

Péter szerint egyszerűbbé és átláthatóbbá válik a dokumentumokkal kapcsolatos több irányú keresés és ellenőrzés. Leszámoltak a papír-káosszal! “Az egyik jelszavunk: Különböztesd meg céged a konkurenciától! Semmi másra nincs szükség, mint egy cégre, amelyet percek alatt beépítünk a DIIR-be, és már is egy profi rendszer áll készen arra, hogy segítse a munkádat, és növelje a bevételed!”

Ám a DIIR nem csak erre jó! Többek között a rendszer szerves részei például a  beépített elektronikus aláírás, elektronikus számlázás, ügyvédek által ellenőrzött, GDPR kompatibilis megbízási, és egyéb dokumentumok használata, hitelesítés, adatkezelés, és az ingatlanszakmára hangolt, speciális, ügyfélközpontú CRM rendszer. A rendszer megálmodója szerint fontos a környezettudatosság, csökkenteni kell az ökológiai lábnyomunkat, amit a DIIR-el el is érnek. Hiszen megszűnik a feleslegesen kidobált papírhalom az irodákban, amellyel komolyan védjük a környezetünket. “Rendszerünk a két legfontosabb marketing szabály szellemében született, miszerint: “Ott légy mindig az emberek fejében..”  , illetve “Folyamatos megújulás… nyújts valami pluszt, valami újat, amivel az ügyfeleid megkülönböztetnek a konkurenseidtől!” – szögezte le.  – “Az ingatlanos egyik legfontosabb feladata, hogy a lehető leghamarabb kialakítsa ügyfeleivel az úgynevezett bizalmi hidat! A DIIR pontosan erre kínál lehetőséget…”

Péter szerint, az ingatlanirodák 98%-a jelenleg is papíralapú megbízást alkalmaz, mint már sok évtizede… Ám használva a DIIR programját sokkal stílusosabb és bizalomgerjesztőbb, ha a 21. században használva a technika adta lehetőségeket, egy profi táblagépen töltik ki azt a bizonyos megbízást. “Nagyon sok tulajdonosnak az a problémája, hogy az ingatlanos semmiről sem tájékoztatja. Fontos tudni, hogy rendszerünk használatával ez a fennakadás teljes mértékben megszűnik! A DIIR mindenről értesítést küld a tulajdonosnak. Akár megtekintésről van szó, akár vételi ajánlatról, akár a megtekintés után az ügyfél véleményéről az adott ingatlannal kapcsolatban. Rendszerünk az ügyfelekkel és a tulajdonosokkal is a későbbiekben is  folyamatosan tartani fogja a kapcsolatot. Ezek mellett pedig belső naptári rendszer is elérhető, amely  automatikusan szinkronizálódik a Google naptárával… tehát ez nem más, mint egy naprakész ügyviteli rendszer, amivel akár a világot is megválhatod…” – tette hozzá a szakember.

 

Leave a Comment

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..