MAGAZIN PROGRAMAJÁNLÓ

Flyerz Sikersztori: Tixa.hu – a jegyed a szívügyük!

Eve
Írta Eve

Ha mostanság koncertre, fesztiválra, színházba vagy akár workshopokra keresgélsz jegyet online, gyakran – sőt, az elsők között – ajánlja fel barátunk, a Google a TIXA oldalát. Ez pedig egyáltalán nem a véletlen műve!

Hogyan jött létre a Tixa.hu?

Az ország X, Y és Z generációjára – tökéletesen – szabott online jegyrendelő és értékesítő platform 2014-ben született. Az átgondolt és szépen felépített konstrukció ötletgazdája Varga Balázs, akinek nevéhez rövidnek legkevésbé sem mondható koncertszervezői múlt kapcsolódik – és aki megálmodta, majd meg is valósította a Fekete Zaj Fesztivált a Sástó partján.

Balázs a Tixa csapatával egy olyan felületet hozott létre, mely sokszínű program-és stíluskörben nyújt lehetőségeket nem csak az érdeklődő közönség, hanem a szervezők számára is. Itt ugyanis olyan eseményekre is „sorba állhatsz”, melyekre máshol esélyed sincs! A Tixa évente 3000 eseményből merít, szerinted is sokszínű a kínálat?

Miben speciális a Tixa.hu?

Hát, először is, a felületben. Ami nem csak, hogy maximálisan felhasználóbarát, de egységes és dizájnban is erős. Ezáltal egyszeri, laikus felhasználóként egy – például – koncert jegyet átlag két perc alatt tudsz megvenni, bankkártyás fizetéssel együtt – regisztráció nélkül. Ami fontos és máris egy nagyon szimpatikus dolog, már ha azt vesszük, hogy az elköteleződés nem mindig szerez örömet. Tehát van választásod, és ez jó.

Ami még igazán egyedülálló, az az újra-eladás, pontosabban a BIZTONSÁGOS továbbadás sansza. Amennyiben mégsem tudsz eljutni az eseményre, értékesítheted a már megvásárolt jegyet – akár a Tixa, akár az erre szakosodott együttműködő partnerek (Tickething, Ticketswap) oldalán. Mindezt a teljes biztonság garanciája mellett, hiszen akkor sem szabad cserben hagyni a jegyvásárlót, ha valami közbejön a koncert napján. Ezért is jár a pirospont!

A Tixa.hu és a közösségi kommunikáció

A Facebook és az Instagram oldalt böngészve nyugtázhatjuk, hogy a Tixa egy nagyon egységes, lényegi információkat tartalmazó marketing- és üzletpolitikát választott. Felismerhető, élénk, fiatalos és nagyon pörög! Nem a szokásos programcunamit borítja rád, inkább csalikat helyez ki tetszetősen tálalva. Mindenki megtalálja a saját érdeklődési körébe tartozó eseményt.

Ráadásként most elindult az égisze alatt a Tixa Blog, amin üdítő bejegyzéseket olvashatsz majd. Hangsúlyozzuk: ne a szokásos programajánlókra számíts, hanem egyfajta edukációs jellegű tartalomra. Mert a bulizást, a szocializációt igenis tanulni kell és az új generációt tudatosan kell ránevelni a minőségi szórakozásra!

Nem ismered a Tixa.hu-t?

Akkor most tessék elővenni a telefonod (mert azzal is könnyen kezelhető), és pötyögd be:

www.tixa.hu

„JEGYEM A SZÍVED!”

Elérhetőség: +36 30 279 4869
E-mail: info@tixa.hu
Facebook
Instagram

Cikkünket megtalálod a Flyerz Magazin 2018 augusztus/szeptemberi számában is!

Hozzászólás írása