Motorsport SPORT

A GarZone Racing Team már Finnországban

25 óra vezetés, számos határátlépés, megannyi kaland: ez történt vasárnap óta Garamvölgyi Zoltánnal és Takács Antallal.

Az Oroszországba igyekvő páros nem akármilyen megmérettetésre vállalkozott: elindulnak a Northern Forest Russian Baja tereprali világkupa futamon, ami a földkerekség egyik legerősebb versenye:

„Budapestről majd háromórás csúszással indultunk el, de annyira jól haladtunk, hogy tegnap, a reggeli nyitásra már meg is érkeztünk a litvániai Kaunasba, ahol a versenyhez szükséges szöges gumikat vettük át. Ezután még számos kisebb kaland – Lettországban rendőri ellenőrzés is – várt ránk, ettől függetlenül viszonylag sima utunk volt egészen Tallinig.

Mire ezeket a sorokat olvassátok, mi már a kompátkelés után Finnországban haladunk tovább a célunk felé, és a terveink szerint szerdán virradóra belépünk Oroszországba. A csapat többi tagja aznap ül repülőre, és ők is érkeznek.” – adott gyors helyzetjelentést Garamvölgyi Zoltán, a GarZone Racing Team pilótája.

A srácoknak aznap már egy előzetes gépátvételen van jelenésük, az FIA a magyar legénység autójába épített technikával fog adatokat gyűjteni. Csütörtökön még egy teszt vár a fiúkra, hogy aztán pénteken belevágjanak életük egyik legnagyobb kalandjába!