FLYSTYLE SPORT SZEGED

GUGGOLJ, HA MERSZ!

30 napos guggolás kihívás
Írta Fly Nagy

Januárban már találkozhattatok egy hasonló posztommal, melyben ugyancsak egy 30 napos edzésterv teljesítésére hívtalak Benneteket. Március beköszöntével úgy gondoltam, jobb dologgal nem is futhatnánk neki a tavasznak, mint egy újabb 30 napos kihívás! Velem tartotok?

Az én márciusom a guggolásról fog szólni, hiszen mind tudjuk, a nyári “Bikini Body” nem nyáron készül! Már most neki kell állni az alakformálásnak. A guggolás egy rendkívül hasznos alapgyakorlat, mely az egész testünket megedzi. Megdolgozza a combizmokat, a csípő- és farizmokat a lábbicepszet és a hátizmok alsó részét.  Mindemellett a hasi, felső háti, a vádli- és vállizmokat is igénybe veszi.

Ezt a 30 napos kihívást – amivel most készültem Nektek – azért is ajánlom mindenkinek, mert a feladatok folyamatosan nehezednek. Teljesíthető, még azok számára is, akik esetleg hosszabb idő után csupán most kezdenek el edzeni. 4 naponta pedig van egy-egy pihenőnap, ami segíti a regenerációt, illetve nem engedi, hogy lankadjon a lelkesedésed az edzések tömörsége miatt. Ráadásul ez a comb- és popsiformáló edzés látványos eredményeket ad, a motiváltság garantált lesz! Ha lelkes vagy, iktass még be mellé egy kis hasizomgyakorlatot, felsőtestedzést. Hajrá!

30 day squat challenge

A SQUAT/GUGGOLÁS alapjai:

Vállszélességű terpeszben állva, kezek a test előtt. Engedd le a feneked addig, hogy a lábszár és comb derékszöget zárjon be. Arra figyelj, hogy guggolásnál a térd ne menjen a boka vonala elé, mert az nagyon megterheli a térd ízületeit. Hátrafelé engedd le a feneked, ne térdből guggolj, hagyd hogy dolgozzon a combod.