BUDAPEST FESZTIVÁL FLYBUZZ Kiemelt MAGAZIN PROGRAMAJÁNLÓ

Helybe megy a játszótér a Szigeten

Élmények mellé pénzjutalmat is nyerhetnek a fesztiválozók

Huszonöt méter hosszú akadálypályát épített a Szigetre a plázákat üzemeltető Klepierre, amely a bevásárlóközpontjaiban megszokott vidám és játékos hangulatot vitte helybe a fesztiválozóknak. A Corvin Plaza és Duna Plaza
közösen felállított standja a Világzenei színpaddal szemben 250 négyzetméteren várja az aktív kikapcsolódásra vágyókat.
A két sávos pálya tökéletes lehetőséget biztosít egy izgalmas versenyre a barátokkal: a játék lényege, hogy az induló minél gyorsabban jusson át az akadályokon. Érdemes megmérettetni magunkat, hiszen az adott napon legjobb időt futott résztvevő egy ötvenezer forint értékű vásárlási utalványt nyer, amelyet az általa választott bevásárlóközpontban válthat be. De még az is nyerhet, aki nem tud végigmenni a pályán. Az Instagram-ra #letsplay hashtaggel képeslapos szelfit posztolók között is kisorsolnak egy százezer forint értékű vásárlási utalványt. Az európai bevásárlóközpont piacán vezető szerepet betöltő vállalat Let’s Play kampányával a szigetezőknek is elhozza a Klepierre életérzést.

„Munkánkban kiemelten fontosnak tartjuk, hogy a hozzánk látogatók a vásárláson túl, élményben részesüljenek. Idén először van lehetőségünk ezt az élményt a Sziget Fesztivál látógatóival is megosztani és pozitívan tapasztaljuk, hogy élményközpontunk kimagasló népszerűségnek örvend.” – mondja Polgári Noémi, a Klepierre országos marketing vezetője. A Sziget térképen 57-es számmal jelölt élményközpont az ügyességi feladatok mellett pihenő sarkot és párásító ventilátort is biztosít a bulizásban kimerült szigetlakóknak. Nem lenne teljes az élmény a gasztronómia nélkül, ezért az éhes versenyzőket a Let’s Play saját étel és ital standdal várja, amelyet a jól ismert Kishusom biztosít. A látogatók emellett sok színes programból válogathatnak a standon minden nap 14 és 24 óra között.

Hozzászólás írása