FLYSTYLE SPORT SZEGED

Izzadjatok Együtt!

páros edzés
Írta Fly Nagy

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de nekem semmi kedvem ilyen hideg időben a szabadban futni, az edzőterembe pedig ritkán jutok le. Biztosan nem vagyok egyedül! A megoldás pedig pont ebben a mondatban rejtőzik: Fogjatok össze! Azon felül, hogy egy szuper és egészséges közös programotok lesz, még támogatni és motiválni is tudjátok egymást az edzés során. A kellő hatás és persze sok-sok nevetés tutira nem marad el.

Hoztam Nektek három nagyon egyszerű gyakorlatot, amihez tényleg nem kell más, csak TI magatok! Ha párban dolgoztok egyszerre mozogtok, tornáztok és mindeközben kellemes időt töltötök el együtt, ráadásul még ki sem kell mozdulnotok a meleg lakásból. Elő a fitness szőnyegekkel és kezdődhet a közös edzés!

Guggolás fekvőtámasszal

Egyikőtök helyezkedjen el fekvőtámasz pozícióba, a másik fél pedig álljon mögé és emelje meg a bokáját kissé, végig tartsa a testtel egy síkban. Jöhet egy fekvőtámasz! Aki pedig a bokát fogja, ezzel egy időben végezzen egy guggolást. Ha ügyesek vagytok, legalább egy 20 ismétlésből álló sorozatot meg tudtok csinálni, utána pedig jöjjön a helycsere!

 

Páros edzés, Muscle & Fitness.hu, Nikki és Brie

Kép forrása: Muscle & Fitness.hu, Nikki és Brie

Páros Planking

A planktartás, másnéven deszkapóz egy nagyon effektív edzésgyakorlat és a legjobb benne, hogy párosan szép! A könnyített változatban alkar támasszal, a nehezebben pedig tenyértámasszal tartjuk magunkat. Forduljatok egymással szembe és ereszkedjetek deszkapózba, majd tízmásodpercenként adjatok egymásnak egy pacsit, váltott kézzel. Minél több ideig bírjátok, annál jobb!

Páros Planking, You and Lu

Kép forrása: www.youandlu.com

Páros Planking, You and Lu

Kép forrása: www.youandlu.com

Páros lábemelés

Ez az egyszerű gyakorlat abból áll, hogy egyikőtök hanyatt fekszik és megkapaszkodik a másik bokájában. Ezután szorosan összezárja és megemeli a lábait, majd mikor azok függőlegesbe értek, az álló partner megragadja őket és visszalöki a talaj felé. Leérkezésnél ügyelj, hogy a lábak sose érjenek földet! A haladóbbak akár váltakozó oldalra is végezhetik a gyakorlatot. Első körben tűzzétek ki célul a 30 lábemelést, utána pedig a határ már a csillagos ég…

Páros lábemelés, You and Lu

Kép forrása: www.youandlu.com

További fitness tippekkel és tanácsokkal várunk a magazin következő számában!