Flyerz Magazin - MINDENHOL OTT VAGYUNK!
Flyerz SelectionPROGRAMAJÁNLÓSPORT

SsangYong Tivoli – ILOVIT

S2

1954-re vezethető vissza a SsangYong múltja, mely a hosszú évek során rengeteg eseményt élt meg. Akkoriban Ha Dong Hwan Motor Workshop néven kezdte a működést, és a Tivolihoz köthető fontosabb pillanatai közé tartozik az 1974-es Willy’s Jeep licensz alapú gyártásának megkezdése, majd az 1986-os SsangYong Group általi feltőkésítés.

Ekkor alakult ki a márkanév, ami később a Daewoo, és 2011-ben a Mahindra csoport irányítása alá került. 2015-ben szintén a Mahindra csoport tulajdonába kerülő híres autótervező Pininfarina segítségével egy új modell és egyben egy új korszak is indult a 4×4 specialistának emlegetett dél-koreai gyártó életében.

A Tivoli a mini SUV kategóriában csábítja a vevőket, ahol vetélytársa a Suzuki Vitara, Honda C-RV, Dacia Duster, Renault Captur, stb. Ebben a kategóriában az ár-érték arány eléggé kényes, amiben a dél-koreai versenyző jól teljesít. A modern vezetéstechnikai rendszerek, a kielégítő hely és motorkínálat mellett az anyaghasználatra sem lehet panaszunk. Masszív, robosztus technológia öregbíti a SsangYong kiérdemelt terepjárós hírnevét.

A teszt hét alatt kipróbáltam az autót könnyebb terepen, és városi cirkálás terén is, és azt kell mondjam, egy nagyon kellemes szabadidőautó. Hasmagassága miatt otthonosan mozog a gödrös, kátyús, vízátfolyásos utakon, de az áruház parkolóban való szűkös centizéskor sem érezzük azt, hogy elefánttal jöttünk a porcelánboltba. Általános visszajelzés az autóról, hogy érződik rajta, hogy a tervezők gondolkoztak, amikor kialakították a belteret. Kézre esik, komfortos.

Állandó kérdés a SsangYong-nál a szerviz, alkatrész ellátottság dilemmája. Ezt kezelendően február 11.-én a 19.-ik kerületben nyílt meg a legújabb kizárólag ezzel a márkával foglalkozó kereskedés és szerviz, melynek sajtótájékoztatóján elmondták, hogy további SsangYong modellek fognak érkezni, és a Tivolinak is várható a facelift-je az év vége felé. Emellett ígéretet kaptam, hogy a közeljövőben a nagy testvért, a Rexton G4-et is elhozhatom egy tesztelésre, amiről szintén írok majd egy beszámolót.  

Forrás: www.facebook.com/autosinfluencer

Leave a Comment

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..