FLYSTYLE SPORT SZEGED

Új év, új kihívások! Fogadsz velem?

30 Napos Hasizom kihívás
Írta Fly Nagy

Beléptünk 2017 kapuján! Vajon mit tartogat számunkra? A mondás úgy tartja, hogy az új év egy lehetőség az újrakezdésre. Azonban én inkább úgy fogalmaznék, hogy 2017 egy újabb lehetőséget ad arra, hogy jobb emberré válhassunk. Mint nagyon sokan mások, én is tettem pár újévi fogadalmat, köztük azt, hogy a hasamról ledolgozom az ünnepi időszak során felrakódott zsírpárnácskákat. Ezt több edzéssel és egészségesebb étkezéssel lehet elérni, ebben a bejegyzésben pedig elárulom hogyan!

Egy 30 napos hasizom edzéstervvel készültem nektek, mely már nagyon sok embernek segített az áhított lapos has elérésében. A gyakorlatsorozatot a Blogilates.com fitness gurui dolgozták ki azzal a céllal, hogy megmutassák, kellő kitartással és odafigyeléssel észrevétlenül fejlődsz, izmosodsz majd. A kész gyakorlatokat mindig pipáld ki, a napok elteltével pedig látni fogod milyen sokra lehetsz képes, ha kitartó vagy. A napi feladatsor mellett kövesd az ajánlott folyadékbevitelt is, hogy igazán effektív legyen az edzés. A rubrikákban feltüntetett poharak száma a szokásos napi vízfogyasztásodhoz HOZZÁADÓDÓAN érvényesek. Hiszen mind tudjuk, kellő mennyiségű vízfogyasztás nélkül a sport nem sport, az edzés nem ér semmit. Az izmok ugyanúgy igénylik a hidratálást, mint a bőrünk (olvastad a téli hidratálásról szóló cikkem?) A dehidratáció gátat szab a fejlődésnek, gyengévé válunk edzés közben, a teljesítmény messze elmarad. Csak meg kell nyitnod a csapot, ennyi az egész!

Csatlakozol hozzám?

30 day ab challenge 30 napos hasizom kihívás