Flyerz Magazin - MINDENHOL OTT VAGYUNK!
Trend & Beauty

A mágikus realizmus inspirálta az idei őszi-téli h&m studio kollekciót

261548.1200x630

A H&M büszkén mutatja be idei, a mágikus realizmus ihlette őszi-téli Studio kollekcióját, melyet áthat a nőies spiritualitás drámai hatása. A New York végtelen energiáját sugárzó utcáin készült kampányképeket Christian MacDonald készítette, a stylingért Ludivine Poiblanc felelt, aki a kollekció megtervezésében is részt vett, a modell pedig Adut Akech volt. A kollekció darabjai között megtalálhatóak az elegáns viseletek, lágy esésű ruhák és a kényelmes kötöttek.

A kollekció szeptember 5-től kapható itthon a Váci1-es H&M üzletben és online, a hm.com oldalon. Változatos és időtálló – ez a kollekció megváltoztatja a női “power-dressing” fogalmát és elhozza a magabiztos női öltözködés egy új korszakát.

A kollekció kulcsdarabjai a markáns vállal rendelkező gyapjúkabát, a derekánál szűkített gyapjúblézer, a bőrnadrágok, a párnázott hosszú kapucnis mellény, az elegáns pamut és viszkózblúzok, a fekete-fehér térdig érő csizma, valamint a légies, újrahasznosított poliészterből készült ruhák.

A kollekció színpalettájában megtalálhatóak az őszi barna árnyalatok, a mohazöld paradicsompirossal és sárgával kombinálva, a kollekció központi printjét pedig a mágneses mező inspirálta.

“A kollekció megalkotásában az inspirált minket, hogy megtaláljuk a varázslatot a mindennapokban. Minden egyes darab arra bátorítja a modern nőket, hogy olyan ruhát viseljenek, ami időtálló, de emellett van benne valami finom spirituális hatás is. Sok olyan darab van a kollekcióban, ami igazi klasszikus, így könnyen beépíthető és hosszú évekre maradandó darabjai lehetnek a nagyvárosi életet élő nő gardróbjának”– mondtaAngelica Grimborg, a H&M Studio designere.

“Ez a kollekció a mai modern nő ünneplése. A nőé, akinek nagy a szabadságvágya, erős, határozott és kiáll azért, amiben hisz. Önmaga határozza meg a saját stílusát, melyben keverednek a klasszikus vonalvezetésű és az extravagánsabb darabok. Azzal, hogy az örökké nyüzsgő New Yorkot választottuk a kampányunk helyszínéül – amely az energia és sokszínűség olvasztótégelye – a kollekcióra is jellemző szabadságot, erőt és energiát szerettük volna szimbolizálni”– mondtaLudivine Poiblanc, stylist és kreatívtanácsadó.

Forrás: https://www.instyle.hu/

Leave a Comment

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..