Flyerz Magazin - MINDENHOL OTT VAGYUNK!
Flyerz SelectionPROGRAMAJÁNLÓ

Itt gyakorlati tudást kapsz önmagad és vállalkozásod fejlesztéséhez

gastro-and-event-marketing-konferencia

Repüljünk vissza egy pillanatra az iskolapad felé, ahol éveken keresztül verték a fejünkbe az élethosszig tartó tanulás fontosságát (lifelong learning – megvan még?). És bár akkor megesküdtem volna arra, ha lediplomázom, többet nem nézek iskolapad felé, egy év se telt el, máris újra tankönyveket bújtam, és előadásokra jártam. Egyszerűen fontos, hogy folyamatosan képezzük magunkat, főleg, amikor már pontosan tudjuk, milyen irányba haladunk az életünkben és amikor már a saját bőrünkön tapasztaljuk a megszerzett tudás előnyeit, vagy esetleg annak hiányát.

Ezért is koncentrálunk a soron következő, 3. Gastro & Event Marketing Konferencián a gyakorlati tudásra, hogy kifejezetten olyan témákat és olyan módon boncolgassunk, melyet azonnal beépíthet mindenki szakmai életébe. Akár saját magad vezetsz egy vállalkozást, akár csak aktívan tevékenykedsz egy cég életében, március 14-én ott a helyed a Duna Palotában, ugyanis a következő témakörök közül bőven akad majd, melyet hasznosíthatsz mindennapjaidban.

A 3. Gastro & Event Marketing Konferencia előadói és az előadások témája

Göcző Ágnes (Marketing Jam) – Hogyan építsd az üzleted sztorikkal és szövegekkel? Online marketing praktikák, amikkel még hatásosabbá teheted kommunikációdat (Facebook, Instagram, webszöveg és blog inspirációk) – Olvasd el vele készített interjúnkat!

Gulyás Judit (Creative Agent) – Marketingvarázslat a gasztronómiában: gyakorlati tippek és trükkök az online kommunikációhoz – Tudj meg erről a témáról még többet!

Klausz Melinda (kozossegi-media.com) – A gasztro- és eseménymarketing tipikus hibái a közösségi média felületeken – Egy kis teaser sosem árt!

Lobenwein Norbert (Sziget Festival Official) – A magyar fesztivál piac helyzete, a hazai fesztiválok jövője és a szegmens alakulása a jelenlegi trendek szerint. A gasztró rendezvények és fesztiválok helyzete, jövőképe.

Susánszky Ádám (Zing Burger) – Hatékony brandépítés a gasztronómiai vállalkozások körében

Szilágyi Tamás (Mad Scientist) – A KRAFT-koncepció: a magyar kézműves sör és a termékközpontú vállalkozásfejlesztés – Vajon jó marketinggel mindent el lehet adni?

Időpont: 2017. március 14. 12:00
Helyszín: Duna Palota, 1051 Budapest, Zrínyi u. 5.

JEGYVÁSÁRLÁS

Leave a Comment

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..