Flyerz Magazin - MINDENHOL OTT VAGYUNK!
SPORT

Két gyári csapattal vág neki a 2017-es Dakarnak a Toyota

toyota_dakar_3

A De Villiers – Von Zitzewitz kettős 2012 óta Toyotával indul a versenyen, többször végeztek kiváló eredménnyel. 2009-ben már bizonyították mennyire rátermettek, hiszen megnyerték az azévi versenyt. Mi több, De Villiers rendelkezik az egyik legjobb elrajtolási és célba érkezési aránnyal a Dakarok történetében, és csak egyszer – 2007-ben – szorult ki a legjobb tízből 2003 óta. Az Al Attiyah – Baumel páros új a Toyota Gazooo Racing SA kötelékében, de számukra sem idegen a Toyota Hilux.

toyota_dakar_10

A páros egy dél-afrikai építésű Toyota Hilux-szal indult az FIA Tereprali Világkupában, ahol minden olyan futamot győzelemmel zárt, ahol elrajtolt, és így páros a tabella éléről, behozhatatlan pontelőnnyel várja az utolsó versenyt. Mi több, megnyerték a fárasztó marokkói futamot is 2016 októberében, amivel nem csak azt bizonyították, hogy velük, hanem a Toyota Hilux-szal is számolni kell, minden terepviszonyok között.  Szintén újdonságot jelent 2017-re az együttműködés a Red Bull és a Toyota Gazoo Racing között. Az osztrák energiaitalgyártó és média mindkét párost támogatja és gondoskodik a 2017-es Dakar során megfelelő fittségükről.

toyota_dakar_2

A versenyzőpárosok a már sokszor bizonyított összkerék-hajtású Toyota Hilux-szal vágnak neki a 2017-es Dakarnak. Ez ugyanaz a változata annak az autónak, amivel az Al Attiyah – Baumel kettős gyakorlatilag már megnyerte az FIA Tereprali Világkupát, de több, az autó teljesítményét és viselkedését javító fejlesztés biztosítja, hogy folyamatosan a legjobbat nyújtsa a Dakaron.

toyota_dakar_9

“Mind nagyon izgatottak voltunk az új Toyota Hilux Evo érkezésekor, amit még az év elején lepleztünk le. Mindamellett, hogy az autó hozta az ígért teljesítményt, a párhuzamos tesztek során számottevő teljesítménytöbbletet találtunk az összkerék-hajtású változatban. Ez, együtt Nasser és Matthieu győzelmeivel világossá tette számunkra, hogy a négykerék-hajtású autó több mint versenyképes a legjobb autók és versenyzők mezőnyében. Az összkerék-hajtású Toyota Hilux már a múltban is bizonyította extrém teherbírását, és a valamivel nagyobb szűkítőnek köszönhetően most – a 2017-es Dakar útvonala sokszor 2000 méteres tengerszint feletti magasságban vezet – is jól fog teljesíteni.” – emelte ki Glyn Hall, a Toyota Gazoo Racing SA csapatvezetője.

Leave a Comment

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..