shutterstock_129501278

Az ember olyan valóságosan éli meg az álmait, hogy rögtön őrült önvádlásba vagy a másik hibáztatásába kezd, ha álmában nem a kedvesével osztozik a szerelmi élet örömein. De mi állhat a jelenség hátterében és kell-e aggódnunk, ha álmunkban mással vagyunk?

Mire utalhat egy ilyen álom?

Nem kell nagy megmondónak és a világegyetem megfejtőjének lennünk ahhoz, hogy kijelentsük, hogy rendet kell tenned a kapcsolatodban és első sorban magadban! Utána jobb, ha intézed soraidat a pároddal is. Nem feltétlen jelenti azt egy ilyen álom, hogy a testi kapcsolatotok terén szenvedtek hiányt. Lehet hogy a hátterében egy lelki szakadék húzódik meg, aminek az áthidalására pusztán egy mélyebb beszélgetés kell.

Állatira nyomja a lelkem!

Okkal kavar fel érzelmileg egy ilyen jellegű álom. Ami viszont teljesen felesleges, az önvádlásba kezdened, mert ezzel nem oldasz meg semmit. Úgy lelheted meg újra a lelki nyugalmad, ha szépen elemeiként feldolgozod a “történteket”. Vizsgáld meg, hogy mi vagy ki válthatta ki belőled, hogy a tudatalattidból ilyen huncutság bújjon elő. Fontos értékelési szempont az adott személlyel való, életbeli kapcsolatod minősége (pl.: valaki akit utálsz/szeretsz, az exed, a haverod, egy sztár, stb.). De át kell gondolnod azt is, mennyire volt életszerű vagy éppen szürreális az álom.

Addig nem kell szégyellned magad, amíg az ilyen töltetű érzelmek csak álmodban jelentkeznek.

Nem akarom újra ezt álmodni!

Mielőtt hívnál valami boszit, ördögűzőt, hipnotizőrt vagy alvásspecialistát, megmentünk a felesleges kiadásoktól pár jó tanáccsal.

  1. Állj be egy egészséges alvási ciklusra (mindenképp aludj éjfél és hajnal 3:00 óra között)
  2. Alvás előtt mindenképpen fürödj egyet és lelazulva bújj ágyba
  3. Szellőztess ki a hálószobában, mielőtt lefeküdnél
  4. Ne edd/idd tele magad lefekvés előtt
  5. Ne televíziónézés közben vagy közvetlen utána aludj el
  6. Tarts távol magadtól minden elektronikus és digitális kütyüt alvás közben
  7. Mindig aludj kényelmes ágyban, friss ágyneműben
  8. Gondoskodj a megfelelő hőmérsékletről a hálószobában
  9. Sötétíts be igényeid szerint a szobádban
  10. Ne kattogj, agyalj, rágódj semmin alvás előtt, kapcsold ki az agyad!
Leave a Comment

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .