Flyerz Magazin - MINDENHOL OTT VAGYUNK!
Flyerz SelectionGASZTRO

Top 5 meglepően finom smoothie, ami energizál és erősíti az immunrendszered

273629-smoothie-uj-ero.1200x630
Támogassuk immunrendszerünket vitaminokban gazdag nyers gyümölcsökkel és zöldségekkel. 
Hiszed vagy sem, a bikiniszezon már a közelben jár. És ha nem akarsz lemondani a kitűzött céljaidról és terveidről, akkor tartanod kell az edzésprogramot, azonban saját tapasztalatból tudjuk, hogy az edzés önmagában mit sem ér.

Az edzés előtti könnyed, vitamindús étkezés azért fontos, mert ez határozza meg annak hatékonyságát. Az elvégzett munka eredményességét pedig az utána bevitt tápláló snackekkel koronázzuk meg.

smoothie

forrás: Getty

Egy pohár frissen készített smoothie jobban felfrissíthet, mint egy csésze kávé, de nem csak ezért szeretjük, hanem azért is, mert nem kell konyhatündérnek lenni hozzá, egy egyszerű, de jól működő turmixgép segítségével pillanatok alatt elkészíthetjük a dzsúzzal ellentétben rostos smoothie-nkat, aminek az ízesítéséhez csak a kreativitásunk szab határt.

Mielőtt azonban hozzákezdünk érdemes megjegyezni néhány apróságot, amitől harmonikusabb lehet az ízélmény! Az alma lágyítja és édesíti az ízeket, különösen a vadabb zöldeket, ezért bátran adjuk hozzá minden smoothiehoz. A gyömbért és a chilit sem érdemes kifelejteni az italból, de a mennyiséggel bánjunk óvatosabban. A többi már csak rajtunk múlik! A hozzávalókat turmixgépbe tesszük, és turmixoljuk. Azonnal fogyasszuk, mert a színük hamar bebarnul. Ha esetleg túl sűrűnek érezzük, vízzel hígíthatjuk.

1# Mangó smoothie

Amellett, hogy a mangó frissítően finom, magas A-és E-vitamin tartalmának köszönhetően lassítja a bőr öregedését is.

#2 Piña Colada inspirálta smoothie

Ananász és kókuszvíz, jöhet?

#3 Gránátalma smoothie

A gránátalma az élet gyümölcse. Magas B- és C-vitamin tartalmának köszönhetően erős hidratáló tulajdonságokkal is bír.

Kombinálhatjuk nyers céklával és almával is.

#4 Kókuszos-epres smoothie a tökéletes edzés utáni snack

Ellát energiával egy kimerítő edzés után.

#5 Avokádós smoothie

A bátrak itala! Mehet bele kivi, lime, spenót, banán és minden finomság. Jól passzol hozzá a mandulatej, de vízzel is hígíthatjuk.

Leave a Comment

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..