Flyerz Magazin - MINDENHOL OTT VAGYUNK!
Flyerz SelectionGASZTRO

Új és szerethető netes felület a közösségért és az éttermekért

all-about-street-food-hamburger

Hívószavaik: innováció, egyszerűség és pörgés – A hazai netes ételrendelkési piac egyik legfiatalabb és egyre ismertebb szereplője a CSLFood. A kiforrott stratégiával rajtolt cég huszonéves tulajdonosát, Csatai Lászlót arról kérdezem, milyen előzmények után választotta ezt az üzletágat?

Régóta gondolkodtam azon, mibe kellene belevágni, mert mindig is tudtam, hogy vállalkozni szeretnék. Két dolgot kapcsoltam össze, amelyekről tudtam, hogy biztosan mennek: az internetet és az étkezést. Az ötlet kidolgozása közben megnéztünk másokat, figyeltük a konkurenciát, észrevettük, hozzájuk képest milyen részleteken tudunk javítani. Közben sok embertől kaptam meg, hogy a Netpincér túl erős, mi pedig túl kicsik vagyunk a győzelemhez. Erre válaszom az, hogy a Facebook előtt senki sem gondolta volna, hogy a Myspace után jöhet valami hasonló, ami eltörli az internet világából, és mégis így lett.

A hagyományos weboldalakhoz képest miben tudtok többet nyújtani?

Az alapfeladatokon túl, amelybe beletartozik a házhozszállítás, az étkeztetők és a vendégek lehető legjobb tájékoztatása, a felület egyszerű használata, rendkívül fontos számunkra a felhasználók elégedettségének mérése. Ezért folyamatosan ellenőrizzük az értékeléseket és az éttermeket. Az értékelések az oldal létrehozásának az alapja.  Az értékelések alapján bizonyos százalékpont alatt ki kell bukniuk a nem megfelelő minőségű éttermeknek. A jó értékelést elérőket viszont megjutalmazzuk kiemelt megjelenéssel, főoldali reklámozással.

Bővíteni szeretnénk  a céges étkeztetés, rendezvényszervezés felé, később pedig az éttermek számára speciális hátsó rendszert építünk ki házhozszállítással, akár raktározással. Oldalunkon a fejlesztés folyamatos, hetente gyarapodik újabb funkciókkal. A kezdetektől olyan felület létrehozása volt a cél, amely nem a mindenáron való profitért, hanem a közösségért és az éttermekért van, ráadásként könnyen használható és szerethető.

Milyen megoldásokkal éritek ezt el?

A weboldal folyamatos fejlesztésével, bővítésével, a Facebook-os online kommunikációval és a mi generációnk szemléletével, az újításokra, az egyszerűségre törekvésünkkel és a pörgésünkkel. Nagyon fontosnak tartom a társadalmi szerepvállalást, a cég sokszínű jelenlétét ebben a formában is a fővárosban. A későbbiekben – mint májusban a Street Food Éjszakája szponzorációjával – szeretnénk támogatni arra érdemes alapítványokat, és segíteni különböző szociális jellegű étkeztetésekben. Mindenre nyitottak vagyunk, ahol lehet, ott leszünk, és segíteni próbálunk. Mottónk: bizalomra építünk.

Az ötletek valóra váltásához volt közük hazai és külföldi szakmai tanulmányaidnak is.

Turizmus-vendéglátás szakon végeztem az IBS-en, utána az idegenforgalom területén szerettem volna továbbtanulni. A szakosodás előtt egy amerikai iskolába mentem marketing- turizmus, online marketing szakra, ahol a legújabb amerikai trendeket tanították meg, szakmabeli profikkal kellett beszélgetni, feladatokat megoldani. Sok aktuális, a világ különböző országaiból származó  információt be lehetett gyűjteni. Egy jó termék felépítésével egy új brand létrehozásán dolgozunk. Szeretnénk elérni, hogy amikor valaki a vendéglátásra gondol, a CSLFood jusson az eszébe.

Tedd őket próbára: cslfood.hu

Leave a Comment

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..